Calitate elvetiana in bucataria ta!

Bine ati venit, Logare sau Inregistrare

Comanda si Retur

Cum comand un produs? (la alegerea livrarii prin Posta Romana, care dureaza intre 3-5 zile - costul transportului este inclus in pret, iar prin curieratul rapid Fan Courier, daca doresti produsul urgent, a doua zi in mana– la pretul produsului se adauga costul de transport). Produsul, respectiv accesoriile sunt afisate sub forma de imagini, sub care este scris pretul si o denumire scurta. Pentru a vizualiza detaliile produsului si accesoriilor dati un singur click pe imaginea acestuia. Se va deschide o pagina a produsului respectiv, unde veti gasi caractersiticile acestuia (continut ambalaj, producator, pret, etc). Daca doriti sa il comandati, apasati butonul "adauga in cos", iar produsul ales se va adauga in cosul dumneavoastra de cumparaturi.

Dupa ce ati adaugat minim un produs in cosul de cumparaturi, puteti vizualiza si modifica continutul acestuia. Sunteti in pagina cosului de cumparaturi, unde aveti posibilitatea sa revedeti lista produselor, costul fiecarui produs ales, costul transportului si costul total (care include costul produselor si al transportului). Dupa verificare dati click pe butonul rosu. Pentru a putea finaliza comanda trebuie sa fiti inregistrati in site-ul nostru. Alegeti una dintre optiuni: vizitator sau inscris.

Politica de retur Returul produselor se supune ordonantei nr. 130/2000, cu completarile si modificarile ulterioare, privind regimul juridic al contractelor la distanta. Toate produsele comandate online din shop-ul nostru se pot returna in maximum 10 zile de la primire. Returul il puteti face fara nici o explicatie. Produsul retunat trebuie sa fie in conditie perfecta, inclusiv ambalajul, adica sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura (zgarieturi, lovituri, etc) si va fi returnat in ambalajul original impreuna cu factura.
Pentru retur va rugam sa apelat la aceeasi firma de transport prin care ati primit produsele.
Contravaloarea produselor se va returna in maximum 30 de zile, printr-unul dintre metodele de plati utilizate la achitionare. Suma inapoiata nu va include costul transportului.
Costul transportului pentru returul produselor va fi suportat de catre client.

 

  • Introduceti numele de familie de facturare si de e-mail / codul postal ca adresa de facturare.