Calitate elvetiana in bucataria ta!

Bine ati venit, Logare sau Inregistrare

FAQ - Cum comand

1. De ce imi trebuie un aparat SwizzzProzzz? Ai cumparat legume proaspete?Ti-e pofta de o salata de legume? Vrei sa faci un piure de mere, caise? Un ajutor de nadejde este aparatul manual de tocat legume SwizzzProzzz. Te ajuta sa tai si sa maruntesti foarte rapid necesarul de legume, fructe, in cantitate optima. Cantitatea ramasa poate fi lasata in recipient si daca plecati de acasa o poti lua cu tine. Fiind indicat si pentru folosirea la microunde nu este nici o problema sa iei recipientul cu tine si la prieteni sa incalzesti mancarea pentru copil.

2. Cum ma inregistrez? Primul pas in procesul de cumparare este crearea unui cont. La sectiunea Inregistrare / Creare cont completati campurile si apasati butonul executa. In cateva minute veti primi un e-mail de confirmare. Este foarte simplu. Pentru a putea intra in cont, introduceti adresa de e-mail si parola dvs.

Intra in cont

Cont nou/Creare cont

3. Cum comand un produs? (la alegerea livrarii prin Posta Romana, care dureaza intre 3-5 zile - costul transportului este inclus in pret, iar prin curieratul rapid Fan Courier, daca doresti produsul urgent, a doua zi in mana– la pretul produsului se adauga costul de transport). Produsul, respectiv accesoriile sunt afisate sub forma de imagini, sub care este scris pretul si o denumire scurta. Pentru a vizualiza detaliile produsului si accesoriilor dati un singur click pe imaginea acestuia. Se va deschide o pagina a produsului respectiv, unde veti gasi caractersiticile acestuia (continut ambalaj, producator, pret, etc). Daca doriti sa il comandati, apasati butonul "adauga in cos", iar produsul ales se va adauga in cosul dumneavoastra de cumparaturi.

Dupa ce ati adaugat minim un produs in cosul de cumparaturi, puteti vizualiza si modifica continutul acestuia. Sunteti in pagina cosului de cumparaturi, unde aveti posibilitatea sa revedeti lista produselor, costul fiecarui produs ales, costul transportului si costul total (care include costul produselor si al transportului). Dupa verificare dati click pe butonul rosu. Pentru a putea finaliza comanda trebuie sa fiti inregistrati in site-ul nostru. Alegeti una dintre optiuni: vizitator sau inscris.

4. Cum se livreaza produsele? Alegeti si completati adresa de livrare (fie adresa de facturare, fie o alta adresa). Livrarea produselor se va face la adresa mentionata fie prin curieratul rapid Fan Courier, fie prin Posta Romana. Costul transportului difera in functie de modalitatea de transport ales si va fi afisat automat in formularul de comanda, la plasarea comenzii de catre dvs. Comenzile lansate in week-end vor fi onorate in primele zile ale saptamanii urmatoare. In cazul in care valoare comenzii depaseste valoarea de 450 RON, cheltuielile de transport vor fi suportate de catre societatea noastra in orice locatie din Romania.

5. Cum platesc? Puteti plati numerar sau ramburs in momentul in care produsele achizitionate va sunt livrate la destinatie de catre curieri sau la oficiul Postei Romane unde ati solicitat livrarea coletului. Prin ordin de plata direct in contul nostru. Veti primi factura proforma cu detaliile de plata imediat dupa trimiterea comenzii. In acest caz marfa va fi livrata dupa confirmarea platii. Prin card bancar, aplicatia de procesare card este asigurata de catre Pay Pal si va garantam confidentialitatea si siguranta datelor dumneavoastre.

6. Politica de retur Returul produselor se supune ordonantei nr. 130/2000, cu completarile si modificarile ulterioare, privind regimul juridic al contractelor la distanta. Toate produsele comandate online din shop-ul nostru se pot returna in maximum 10 zile de la primire. Returul il puteti face fara nici o explicatie. Produsul retunat trebuie sa fie in conditie perfecta, inclusiv ambalajul, adica sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura (zgarieturi, lovituri, etc) si va fi returnat in ambalajul original impreuna cu factura.
Pentru retur va rugam sa apelat la aceeasi firma de transport prin care ati primit produsele.
Contravaloarea produselor se va returna in maximum 30 de zile, printr-unul dintre metodele de plati utilizate la achitionare. Suma inapoiata nu va include costul transportului.
Costul transportului pentru returul produselor va fi suportat de catre client.

7. Dreptul de denuntare unilaterala: OG 130/2000 Art. 4. - (1) b) conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de denuntare unilaterala, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului", redactata cu caractere ingrosate. In cazul omiterii acestei clauze, produsul este considerat livrat fara cerere de comanda din partea consumatorului, conform prevederilor art. 14;" .

Protectia Consumatorului

Pentru mai multe informatii dati click: http://www.anpc.gov.ro/

Pentru intrebari, nelamuriri, recomandari sau comentarii, nu ezitati sa ne contactati pe office@gatesterapid.ro si va vom raspunde cat mai repede posibil.